środa, 29 grudnia 2010

Kalendarz dla Ani

Ania miała 2 dni temu urodziny, a jutro jedziemy do niej i do jej rodziców, tak więc powstal taki kalendarz na prezent urodzinowy.
Nareszcie udało mi się zasiąść do scrapowania i nareszcie ruszyć papiery ILS Herbarium. Sa naprawdę urocze, bardzo kartkowo-albumowe.

Bazą jest kalendarz w twardej oprawie, z tylu i z przodu nakleiłam papier, po czym calość przeszyłam na maszynie. Bardzo mam dzielną maszyne, że przełknęła ten gruby "kąsek".
Kalendarz prezentuje sie tak:

dec 29/31 -{calendar for Ania}


i tył ( guzik  Jenni Bowlin "photographer" ze scrapki.pl)

***************

I właśnie sobie dzis uświadomiłam, że kurczaki to juz prawie koniec roku 0_o.
Chyba trzeba by jakies podsumowanie zrobić..............musze pomyśleć nad tym :)

4 komentarze:

Ludkasz pisze...

Świetnie Ci wyszła oprawa tego kalendarza:)

dziurka pisze...

materdyjo!!! co za maszyna ... szok! pozazdroscic i maszyny i kalendarza

Artnova pisze...

Właścicielka będzie zachwycona, bo piękny jest!

Agnieszka S. pisze...

Niby proste, a przecież bardzo efektowne. I zgadzam się, że z tą kolekcją nie można właściwie mówić o pracy - to wyłącznie przyjemność ;)