czwartek, 26 marca 2009

PAwełkowy Album na 3 miesiąc-część 1



Oh, robie go i robię, koncepcja zmieniła sie juz 3 raz, ale w końcu udało sie trafić w to co chciałam uzyskać. Póki co pokazuje kilka stron, czyli część 1 z 3. Okładka zostani na koniec jak dojdą moje mechanizmy ze Scrapińca :)

Well, I am making it and making it. The concept changed 3 times already but finally, I was able to get what I envisioned. For now, I am showing a few pages, mainly part 1 of 3. I am leaving the cover for last since I need to wait for a few aids from Scrapiniec. So here it is:

Tak więc oto część 1.:


Photobucket

Photobucket

Photobucket

przekładka na journaling
Photobucket
Photobucket

Photobucket

detale:

11 komentarzy:

Tores- pisze...

Mona, plis, gdzie się u Ciebie WYŁĄCZA muzykę???!!!

Tores- pisze...

Fajny męski album :)
Niezły pomysł z journalingiem na osobnej przekładce z dziurą, naprawdę niesamowite jest, na ile sposobów skraperki potrafią wykorzystać te różne bazy, przekładki, kształty :)

Anna-Maria pisze...

fantastyczny album; piekne zdjecia, ciekawe aranżacje, oryginalne dodatki... jestem zachwycona, brawo! :)

gizmo pisze...

Oj to się muszę pospieszyć :*

MonaGee pisze...

dziękuje bardzo.

gizmo-nono spiesz sie working hard ;)

tores-muzyka pochodz ze SLIDE show'a ( niestety?)

Nowalinka pisze...

Czadowy album trybikowy :))
świetne sa te Twoje opisy kolejnych etapów rozwoju :))
A te foty Braci i samego Pafcia...ech na następnym spotkaniu zdecydowanie domagam sie zmacania albumiku, żeby sie w pełni podelektować szczegółami, bo jest świetny!:D

Anonimowy pisze...

Thanks so much for stopping by my blog, this album is simply gorgeous, just love it.

Carole xx

Zielonooka pisze...

świetny!!! bardzo, bardzo mi się podoba:)

k_maja pisze...

to jest TO, co ja bym chciała umieć zrobić dla mojego synka... Może kiedy się ponatycham u Ciebie, to mi się uda przynajmniej namiastka? Poza journalingiem - Twoje pismo powinno się na czcionkę przerobić :)

Anonimowy pisze...

a gdzie wsysło mój komentarz? o tym, że cudny album, że fantastyczne fotki, że niezła jesteś w te albumowe klocki :)))

buziaki

chwilka

MonaGee pisze...

k_maja :***** nad czcionka wlasnego pisma pracuje cały czas, troche pracochłonny proces. buziaki!!!

chwilko, mówisz wsyslo dobra kobieto :) dzięki wielkie!

Nowalinko-macanko masz jak w banku :hahaahahah: