wtorek, 31 marca 2009

Album kopertowy-tydzień 4 oraz Fantastic Gizmo

Czy ja już pisałam, że kocha normalnie te babę!!!! Gizmo, jesteś wielka!!!!
Dziś dostałam pocztą moje zamówione i wyczekiwane mechanizmy tekturkowe , Domiśka, jesteś the best, spisałaś się na 6 ++++.
Same zobaczcie:
Photobucket

a teraz albumik kopertowy.
Po przejściach w zeszłym tygodniu i na początku tego, dostałam wiele wsparcia od bliskich i znajomych ( Chwilko--wielki buziak dla Ciebie :* ), i w taki optymistyczny nastrój wpadłam, a do tego wiosenka za oknem na całego i jak tu nie próbować odpędzać smutki......
Darmowy Hosting na Zdjęcia Fotki i Obrazki
Photobucket
Photobucket
Photobucket

4 komentarze:

gizmo pisze...

TO JA DZIĘKUJĘ !!
Nic nie poradzę, po prostu szaleję za Tobą :D :D :D

Nie wiem, co tam Ci dokuczało ostatnio, ale mam nadzieję, że już lepiej...
Buźki :)

Anonimowy pisze...

nawet nie wiesz jak się cieszę z tego wpisu - a dokładniej z jego wymowy! trzymaj się tego!

ja mam małe tyły... jutro mam nadzieję wrzucić moje stronki...

buuuziak

chwilka

Nowalinka pisze...

Oo, wpis rewelacyjny, iście wiosenny :)
A te trybiki...mrrr

Flora pisze...

Opinię o Gizmo popieram w całej rozciągłości!! Boska babeczka, prawdziwy harpagon!!

A dokuczajki niech idą sobie precz!! wiosna się robi i z tego się ciesz!! Mam nadzieję, że już lepiej.