środa, 10 września 2008

Jestem, żyję, nic nie robię.............

tzn nic scrapowego. Bo tak wogóle to doby mi brak...........
Nawet na pocztę nie mam kiedy iść ( moniq75-wybacz!!!!!!!!)
A to wszystko za sprawą malowania naszego pokoju ( mojego i Wito) oraz przemeblowania w nim. Teraz jest czysto, świeżo i bardziej ustawnie.

Ja za to jestem wykończona, a tu zaczyną głowa puchnąć od weny.

Wczoraj doszedł do mnie piękny , wspaniały notanik od Kamilci jako wygrana za równy post (3333) na jej blogu.
Notatnik mi się już przydał-zgodnie z tytułem- zanotowałam sobie pomysły buszujące w mojej głowie ;) Bardzo się cieszę, że dostałam to cudeńko!!!!!

oto Notesik:


i część pokoiku należąca do Witka ( druga połowa należy do mnie )

3 komentarze:

Bea pisze...

ooo, już dryndłam do kami, żeby się nie niepokoiła!!!! Strasznie długo szło, ale doszło!!! :)
SUper notesik :)
A 3 części pokoju dla nowego lokatora jest?

MonaGee pisze...

bea :D senk ju :) 3 czesc razem z drugą jest ;)

Kamila pisze...

no, całe szczęście, że dotarł wreszcie - już miałam stracha, że zaginął... ech ta poczta...