wtorek, 10 czerwca 2008

Początek................ po raz drugi ;-)

Od pierwszego wpisu minęło trochę czasu.

Zachęcona ślicznymi blogami scraperek, postanowiłam jednak cos pokazać, ostatnie moje wypociny.
Kilka ostatnich tygodni to totalna niemoc "twórcza" chyba spowodowana ciążą, pomału wychodze jednak na prostą.
Zaczynam pomału wracać do formy, jak mi idzie-oceńcie same.............

Pierwsza praca to parawanik-książeczka, dla przesympatycznej koleżanki z forum, na poprawę nastroju i wogóle na pozytywne myślenie. Z tego co wiem, bardzo się spodobała i chyba spełniła swoją rolę. Bardzo mnie to cieszy :-)






środek



Druga rzecz, która uczyniłam to mini album "Rowerowy", który prawdopodobnie dostanie mój Teść  na dzień ojca.

całość:


środek

szczegół







tyle wystarczy na pierwszy raz ;)

2 komentarze:

Ana pisze...

super!:)

truskawkaM pisze...

album jest wietny ! o reczne pisanko dodaje mu tyle uroku :)